About طراحی وب سایت

Wiki Article

شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد ( دئووب ) با داشتن کادری مجرب و کارآزموده در زمینه مشاوره، طراحی، دیجیتال مارکتینگ و … توانسته موفقیت خود را به همگان ثابت نماید و جزو معدود شرکت هایی است که دارای چندین گواهینامه از شرکت های معتبر دنیا میباشد.

اگر به فعالیت و هدف پیش بینی شده برای سایت خود ایمان دارید و آن را برتر از دیگر خدمات یا سایتهای موجود در بین رقبا میدانید، کافیست با انتخاب پلن طراحی سایت اختصاصی ، و بیان کلیه نیازها و دغدغه های ذهنی خود آن را به شکلی متناسب و در بستر یک وب سایت بسیار سریع و کاربردی از ما تحویل بگیرید.

رضایت مشتری مهمترین هدف مجموعه ماست. و این اطمینان را میدهیم کسب و کار شما در هر وسعتی که فعالیت میکند، کوچک یا بزرگ ، پیشرفت بسیار چشمگیری در آینده ای نزدیک خواهد داشت.

 ؟ با پیشرفت تکنولوژی و فراگیرشدن فضای مجازی ، بازارها و بسترهای جدید برای اعلام حضور و گسترش کسب و کار افراد فراهم شده است. اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت می باشد که به برند شما کمک می کند در بازار آنلاین به رقابت بپردازید.

مزایای طراحی سایت اختصاصی نسبت به سایت های دیگر بسیار بیشتر است. و اینجا به ایده های شما و خلاقیت های شما نگاه خواهیم کرد. تا سایتی را همانطور که مدنظر شماست برای شما طراحی کنیم.

طراحی اختصاصی سایت یک ضرورت است متاسفانه بسیاری از برندها، تولیدی‌ها و شرکت‌های مختلف مرتکب این اشتباه فاحش می‌شوند و بدون در نظر گرفتن اصول موفقیت در فضای اینترنت، فقط و فقط به دلیل کاهش هزینه، تجربه، سابقه و اعتبار خود را در سبد افراد سودجو و غیرحرفه‌ای قرار می‌دهند.

یکی از موارد اساسی هر شرکت قبل و بعد تحویل کار در پشتیبانی آن است. تا مدیران سایت در آرامش کامل به کار خود در سایت طراحی شده توسط ما ادامه داده.

از آنجایی که دامنه و هاست از زیر ساخت های اولیه محسوب میشود. تا زمانی که سایت فعالیت می کند باید شارژ شود .

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و طراحی سایت اختصاصی دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

در ادامه وظایف هر کدام از تیم های فرانت اندکار و بک اند کار را به صورت کامل شرح می دهیم.  

 یکی از علت های مهمی که مشتریان سایت سفارشی و اختصاصی شده درخواست میدهند برای این است که قالب سایت های اختصاصی در دیگر سایت ها استفاده نمیشود. و شما در واقع در یک فضای جدید و منحصر به فرد خود نسبت به سایرین میتوانید فعالیت انجام دهید.

گرانی ها و تصمیمات اشتباه دولت رئیسی نطق نمایندگان مجلس را هم باز کرد

با این حال تا زمان تکمیل نهایی و طراحی سایت تحویل سایت به شما، سایت بر روی سرورهای ما به صورت رایگان قرار میگیرد تا کلیه تستها و تغییرات پایان یابد.

ممکن است احساس کنید که هنوز دارای کسب و کار بزرگی در حد سایر رقبا نیستید. یا اینکه هزینه و بودجه کافی برای پیاده سازی یک سایت با تمامی امکانات دلخواه خود را ندارید. جای هیچ نگرانی ای نیست، با انتخاب پلن طراحی سایت اختصاصی ایران وب لایف، میتوانید در ابتدا یک سایت کوچک را با هزینه ای معقول سفارش دهید و در آینده و به کمک قابلیت توسعه بسیار بالای سایتهای اختصاصی، رفته رفته ویژگی های دلخواه خود نظیر خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی، باشگاه مشتریان و … را بر روی آن فعال کنید.

Report this wiki page