Not known Details About وب مهر

Wiki Article

هیچ چیز نمی‌‌داند و گمان می‌کند همه چیز می‌داند. همین به روشنی گواهی می‌دهد که کارش سیاست است

دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سایت آینده در گفتگویی مشروح به پرسشهای خبرنگاران آینده در موضوعات مختلف پاسخ داد.

در حقیقت درج این موارد الزامی نیست اما به بهتر شدن مهر کمک شایانی می‌کند.

آيت الله رفسنجاني اظهار داشت: سياست فعلي ما اين است که سوخت نيروگاهمان را خودمان تهيه کنيم نيروگاه توليد برق را توسعه دهيم و از تکنولوژي هسته اي در کشاورزي و در صنايع ديگر استفاده کنيم.

مقالات ثبت شرکت قرارداد و نمونه قرارداد مالکیت معنوی همه دسته بندی ها خدمات و تعرفه‌ها

به نظر من بعید است که این اعترافات پروژه ای باشد برای بازداشت دیگران. برعکس به نظر من این اعترافات مسکنی برای جریان راست رادیکال است تا حرفهای مورد اعتقاد خودش را از زبان اصلاح طلبان بشنود تا به تبع آن طرفداران این جناح اعتقاد بیشتری به جناح سیاسی مورد علاقه شان پیدا کنند.

هاشمی رفسنجانی به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اشاره كرد و گفت: در آغاز سال تحصیلی این اقدامات می‌تواند ارزشمند باشد و باید از مبهم بودن فضا جلوگیری كرد و از اقدامات مبهم خودداری ورزید.

اما مراقب باشید این نگاه بد بینانه و تا حدودی واقعیانه شما را مایوس نكند ... توقع و انتظار از شما هنرمندان زیاد است و بدانید كه می توانید ..."

امروز رهبری این حركت توسط خود مردم در درون ایران انجام می‌شود. طبعاً ممكن است یكسری حركت‌های تندروانه یا كندروانه داشته باشند اما تردید ندارم همه مسائل در چارچوب منافع ملی تنظیم می‌شود.

ما توجه شما را به اسناد پيوست، که در تاريخ خرداد ۱۳۸۸برای جنات آفای رجب طيب اردوگان در باره توقيف ۵/۱۸ميليارد دلار فرستده ايم جلب می نمائيم. به موجب اين اسناد طلا و پول های نقد مصادره شده به مردم ايران تعلق دارد و بايد به ايران بر گردانده شود. اين اسناد حاکی ار آن است که اين پول در بانک مرکزی ترکيه نگه داری می شود. بطور فطع و يقين متبع اين پول می بايستی در گزارش سالانه تراز دريافت و پرداخت حساب دولت ترکيه در صندوق بين المللی پول منعکس شود.

 اگر درایت و تدبیرخردمندانه شما نبود هر كاری میخواستند میكردند... من آن لیست را دیدم ... تلویزیون حق ندارد حتی در مدیریت جدید هم حق ندارد تصویر من را پخش كند ... همه ضررها بخاطر این است كه عصر خودمان را فراموش كردیم .

اما در مورد شعارهایی هم كه می‌گویند این شعارها شعارهایی بودند كه آقایان موسوی و خاتمی موضع خود را اعلام كرده و گفته بودند این شعارها شعارهای خوبی نیست. اما از اینجا به بعد خطاب من با آقایان است، اینكه تلاش می‌كنید برخی افراد را از میدان به در كنید باید بدانید این جنبش بدون سر نخواهد ماند.

    دارای یک پنل مدیریتی ساده و کاربردی برای ثبت محصولات، ویژگی ها، دسته بندی ها، اعمال تخفیف، اخبار و غیره.

اگر با خواندن مطالب بالا هنوز قانع نشده اید که چرا واقعا به طراحی سایت وکالت نیاز است، به شما توصیه می شود دیگر دلایل نیاز به طراحی سایت وکالت که در زیر مطرح شده است را نگاهی بیاندازید. این دلایل عبارتند از :

Report this wiki page